Remember why you started..


Ok this is way out of my comfort zone.. Jag tar det här på svenska.. Det är snart jul och jag sitter här med tända ljus och doften av hyacinter och blir alldeles nostalgisk ;) Förra året så lovade jag mig själv att det skulle bli mitt år och att saker skulle börja falla på plats.. men icke, det ena nederlaget efter det andra har gjort att jag börjat tappa tron på mig själv och med tillfälliga lösningar försökt att pussla ihop livspusslet men inte känt mig riktigt hel.. självklart har det varit några riktigt roliga tillfällen som reportaget i plaza som jag fick så otroligt fin respons för så har jag inte tackat alla så gör jag det nu, betyder så otroligt mycket och när jag ändå håller på så vill jag passa på att tacka för alla fina kommentarer här och på instagram och överallt..

Men nu ser jag mer än någonsin fram emot ett nytt år, ett oskrivet blad! Nytt jobb och underbara människor som ger mig utrymme att växa och göra det jag älskar, sakta sakta kommer gnistan tillbaka och det känns överväldigande och jag är så lyckligt lottad att äntligen ha hamnat rätt, för det känner jag i mitt hjärta att jag har ♥ 























0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Contact me

Namn

E-post *

Meddelande *

About

Welcome to All is pretty!

My name is Annie, I am a freelance Interior stylist from Stockholm and the founder/owner of All is pretty the shop, whish is a webshop selling vintage and other small design goods. On the blog i will share my inspiration,interior design, fashion,food,and all beautiful things that i like. I hope you like it. /A