Interior Dream


Bästa Pella har just nu en bloggutmaning som går ut på att lista sina 5 inredningsfavoriter som jag tänkte anta nu. Så här är mina 5.
Om jag får drömma fritt så är det en stor vindvåning med dubbla fönster i vardagsrummet, genomgående trägolv och stort, stort ska det va till skillnad från nu. Och dröminredningen då,fullkomligt älskar Yvonne Kones snygga industriella stil så köksbordet och stolarna och några vintage pallar och gärna en stor rostig industrilampa över bordet. en Jielde lampa gärna vintage är en dröm och muuto soffan fast med stort bord ifrån B&B Italia, ja lite så då, det är tur att drömma är gratis! Vilka är dina favoriter? anta gärna utmaningen och länka i kommentarsfältet.

Via Yvonne Kone,Dusty deco,Jielde, Petra Bindel

3 kommentarer:

  1. Dina favoriter, skulle jag också tänka mig, kram helena.

    SvaraRadera
  2. Tokgillar såklart! :) Check!
    ...å jaa vi måste ses snart! kramar

    SvaraRadera

 

Contact me

Namn

E-post *

Meddelande *

About

Welcome to All is pretty!

My name is Annie, I am a freelance Interior stylist from Stockholm and the founder/owner of All is pretty the shop, whish is a webshop selling vintage and other small design goods. On the blog i will share my inspiration,interior design, fashion,food,and all beautiful things that i like. I hope you like it. /A