C.S.A


Idag har jag varit en sväng på Hem&Villa mässan som började med pressfrukost och trendföredrag med Stefan Nilsson, alltid lika inspirerande. Allt i hemmets monter med delar av Anna Zethraeus inredning var otroligt fin och det var kul att träffa både Anna Zethraeus och Christina Breeze som har gjort ett fantastiskt jobb med Tidningen. Jag fick också med mig boken 17 svenska formgivare av Galleri Pascale, Tusen tack för den! som jag har suttit fördjupad i hela kvällen, och jag fastnade speciellt för den svenska formgivaren och keramikern Carina Seth Andersson som gör helt fantastiska alster.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Contact me

Namn

E-post *

Meddelande *

About

Welcome to All is pretty!

My name is Annie, I am a freelance Interior stylist from Stockholm and the founder/owner of All is pretty the shop, whish is a webshop selling vintage and other small design goods. On the blog i will share my inspiration,interior design, fashion,food,and all beautiful things that i like. I hope you like it. /A